La forza che unisce le generazioni Nusco da oltre 180 anni
CHI SIAMO
I. Bartolomeo:
Le origini dell’eredità Nusco



II. Francesco:
La transizione verso la produzione in serie





III. Carmine Michele:
Modernizarea producției


În 1943, după terminarea serviciului militar, Carmine Michele Nusco preia conducerea afacerii. În 1956, aduce noi utilaje, optimizând procesele și crescând capacitatea de producție.


Prin colaborări cu furnizori din Italia, îmbunătățește fluxul de lucru și asigură aprovizionarea constantă cu materie primă. Sub conducerea sa, fabrica devine mai eficientă și pregătită pentru următoarea etapă de creștere.

IV. Mario :
Espansione del mercato e digitalizzazione





V. Michele :
L'espansione in Romania





VI. Epilog
Un artefatto ritrovato










- VALORI E MISSIONE
Una testimonianza di un altro secolo, la fonte dei valori che ci definiscono.

LA MISSIONE DI NUSCO
Costruire spazi sicuri e stabili, che diventino la base della prosperità per ogni comunità.
Ogni sviluppo è un'espressione dei nostri valori fondamentali.
Stabilitate.
Cu fiecare proiect urmarim sa oferim un mediu predictibil, sa menținem un nivel constant de calitate și sa răspundem consistent nevoilor clienților.
Stabilitatea este o valoare de brand fundamentală, o valoare asumata pentru construirea încrederii pe termen lung.
Conectivitate.
Suntem conștienți de puterea interacțiunii și de cât de importante sunt relațiile dintre oameni, urmărim să generăm comunități stabile și solide.
Legăturile autentice creează sentimentul de apartenență, iar acest lucru stă la baza unei vieți echilibrate.
Responsabilitate
Ne asumam standarde ridicate de dezvoltare imobiliara pentru ca suntem constienti de impactul produselor noastre.
Statutul si reputatia numelui ne obliga la un nivel ridicat de responsabilitate fata de clientii, societate si mediul inconjurator.
Stabilità.
La stabilità è un valore fondamentale del nostro brand, un valore che ci assumiamo per costruire fiducia a lungo termine.
Connettività.
I legami autentici creano un senso di appartenenza, e questo è alla base di una vita equilibrata.
Responsabilità.
Lo status e la reputazione del nostro nome ci impongono un alto livello di responsabilità verso i clienti, la società e l’ambiente.